FERRATUMOVA NAJVEĆA MEĐUNARODNA ANKETA O PONAŠANJU POTROŠAČA

Karlovac

Karlovac

Karlovac IZHR PROJEKT 4.0 - RADI ONO ŠTO VOLIŠ
Karlovac HOSTING AKCIJA: Popust na hosting od 50%!
Novo: 05.09.2018  u  07:12

Karlovac › Savjeti › FERRATUMOVA NAJVEĆA MEĐUNARODNA ANKETA O PONAŠANJU POTROŠAČA

 
13
 
06.2018

FERRATUMOVA NAJVEĆA MEĐUNARODNA ANKETA O PONAŠANJU POTROŠAČA

Helsinki, 11. lipnja 2018.
 
FERRATUMOVA NAJVEĆA MEĐUNARODNA ANKETA O PONAŠANJU POTROŠAČA

Ferratum grupa osmi je put zaredom provela svoju iznimno uspješnu anketu Ljetni barometar™. Gotovo 22.000 kućanstava sudjelovalo je u anketi koja se provodi dva puta godišnje i koja je, među raznim ostalim stvarima, istraživala koje će aktivnosti sudionici obavljati ovoga ljeta, hoće li sudionici obavljati kupnju putem interneta ili u tradicionalnim maloprodajnim trgovinama, te koja će zemlja najviše potrošiti ovoga ljeta.

Ovogodišnji rezultati pokazuju da 26% ispitanika planira potrošiti više novca ovoga ljeta nego prošlog, dok je 40% ispitanika izjavilo da će potrošiti jednako kao i prošlog ljeta.


Veliki potrošači

Kada je riječ o tome koliko će se novca od mjesečne plaće potrošiti tijekom ljetnih praznika, rezultati pokazuju da će veliki potrošači biti Norveška (68,5%), Latvija (67%), Hrvatska (61,2%) i Meksiko (60,3%).  S druge strane, zemlje iz kojih će sudionici potrošiti najmanje novca od svoje mjesečne plaće tijekom ljeta jesu Finska (39,7%), Švedska (37,9%), Poljska (14%) i Brazil (13,1%).
 

„Cash No Longer King“ (rijetko tko više koristi gotovinu)

Nije iznenađujuće što je 70% ispitanika u Norveškoj i Švedskoj izjavilo da preferira korištenje kartice umjesto gotovine. Međutim, Skandinavija nije jedino mjesto gdje rijetko tko više koristi gotovinu, više od 50% ispitanika izjavilo je da će koristiti kartice umjesto gotovine ovog ljeta.

Više od 60% ispitanika izjavilo je da će tijekom ljetnih praznika koristiti mobilno bankarstvo za svoje bankovne potrebe. Pobliže gledano, čak 80% ispitanika iz Švedske, Kanade, Norveške i Nizozemske izjavilo je da će u tom razdoblju koristiti mobilno bankarstvo.


Kupovina putem interneta naspram kupnje u maloprodajnim trgovinama

Oko 30% ispitanika izjavilo je da će se ovoga ljeta kupovati proizvode i usluge putem interneta, pri čemu su Velika Britanija i Španjolska na prvom mjestu. Finska, Latvija i Meksiko, s druge strane, i dalje će obavljati ljetnu kupovinu u tradicionalnim maloprodajnim trgovinama.
 

Putovanje tijekom ljeta

11,3% ispitanika izjavilo je da će njihova putovanja tijekom godišnjeg odmora biti unutar zemlje, dok je samo 8,7% ispitanika izjavilo da će putovati u inozemstvo.

Oni koji će putovati izjavili su da će gotovo 40% cijelog svojeg ljetnog budžeta potrošiti na putovanje - što je povećanje od 7% u odnosu na prošlu godinu. Zemlje koje izdvajaju najviše ljetnog budžeta na putovanje jesu Njemačka (50,8%), Bugarska (45,8%), Finska (41,1%) i Poljska (40,1%).

Sudionici iz Bugarske, Brazila i Danske potrošit će najviše na inozemna putovanja na koja će izdvojiti 15% do 21% svojih mjesečnih prihoda.

Ispitanici iz Norveške (99,43%) najspremniji su potrošiti više od 100 € po noćenju u hotelu, dok će sudionici u Njemačkoj (72,18%), Češkoj Republici (52,03%) i Bugarskoj (48,72%) najviše koristiti Airbnb za svoj smještaj.


Na što će se trošiti novac

Što se tiče aktivnosti na koje će ispitanici potrošiti svoje ljetne budžete i u kojem postotku, najpopularnija su putovanja unutar zemlje (11,3%), čemu slijede odjeća i ljetna moda (10,7%) te društvene aktivnosti poput izleta na plažu, zabava i restorana (10 %).

Obiteljske rekreacijske aktivnosti ili sportovi - najpopularniji u Meksiku, Kanadi i Češkoj Republici - na sljedećem su mjestu s 9,8%, čemu slijede društveni događaji s 9,2%. Samo je Latvija stavila vrtlarstvo i DYI (uradi sam) na vrh popisa za koje će izdvojiti gotovo 16% svojih prihoda.
 

Kako je provedena anketa Ljetni barometar™ Ferratum grupe za 2018.?

 

  • Anketu je provela Ferratum grupa koja je ispitala svoje aktivne klijente u 18 međunarodnih zemalja putem internetske ankete sa standardiziranim upitnikom. Prihodi su iskazani u lokalnoj valuti, a relativna potrošnja za ljetovanje izračunava se omjerom mjesečnog raspoloživog dohotka obitelji u svakoj zemlji. Raspoloživi dohoci prilagođeni su po svakoj zemlji, paritetu individualne kupovne moći na temelju podataka Svjetske banke iz 2014. godine.
  • U anketi je sudjelovalo gotovo 22.000 kućanstava. Ispitanici su bili u dobi od 18 do preko 61 godine. 54,4% sudionika bile su žene. Prosječni raspoloživi neto dohodak kućanstava koja su sudjelovala u anketi iznosio je između 603 i 2631 EUR. Prosječna veličina kućanstva među ispitanicima bila je 2,9 osoba.
  • Osim demografskih čimbenika, ispitanicima su postavljena pitanja o njihovim raspoloživim mjesečnim neto dohocima, koliko troše na ljetovanje, na koje aktivnosti troše svoj novac, te hoće li koristiti usluge Airbnb-a ili internetskog bankarstva prilikom putovanja u inozemstvo.
  • U anketi je korištena valuta specifična za svaku zemlju. Odgovori su izjednačavani kako bi odražavali odgovarajuću kupovnu moć svake zemlje. Svi anketirani ispitanici bili su anonimni.


KRAJ

 

O Ferratum Grupi:

Ferratum grupa je međunarodni pružatelj mobilnog bankarstva te digitalnih potrošačkih kredita i kredita za male poduzetnike koji se distribuiraju i kojima se upravlja putem mobilnih uređaja. Osnovana 2005. godine, sa sjedištem u Helsinkiju, Finska, tvrtka Ferratum se brzo proširila na 25 zemalja diljem Europe, Afrike, Južne i Sjeverne Amerike te azijsko-pacifičke regije. Krediti Ferratum Grupe su također dostupni hrvatskim građanima putem web stranice www.ferratumbank.hr.

Kao pionir u tehnologiji digitalnih i mobilnih financijskih usluga, Ferratum je na čelu digitalne bankarske revolucije. Ferratum mobilna banka, pokrenuta 2016. godine, predstavlja inovativnu mobilnu bankarsku platformu koja nudi niz bankarskih usluga, uključujući digitalna plaćanja i prijenose u stvarnom vremenu, u jednoj jedinoj aplikaciji. Trenutačno je dostupna na pet europskih tržišta. Pod vodstvom svojeg osnivača, Jorme Jokela, Ferratum ima otprilike 1,9 milijuna aktivnih i bivših klijenata koji imaju račun ili kojima je odobren jedan ili više kredita u prošlosti (stanje na dan 30. prosinca 2017.), od čega 780.000 klijenata ima otvoren račun mobilnog bankarstva ili aktivni saldo kredita u posljednjih 12 mjeseci.

Ferratum grupa upisana je u „Prime Standard“ Frankfurtske burze vrijednosnih papira pod oznakom „FRU“. Za više informacija posjetite stranicu www.ferratumgroup.com.


Kontakti:

Ferratum grupa
Emmi Kyykkä
Upraviteljica podrške poslovanju za izvršnog direktora
T: +41 79 940 6315
E: emmi.kyykka@ferratum.com

Dodatak:
Rezultati istraživanja "Ferratum Summer Barometer™ 2018."

  • Karlovac Ferratum
pretraži portal...
Kontaktirajte uredništvo portala grada Karlovac

 

Karlovac www.beboto.hr
Karlovac www.e-kutak.com
Karlovac www.firma.hr
Karlovac www.metal-kovis.hr
Karlovac www.niela.hr
Karlovac www.genius.com.hr
Karlovac www.plusminus.hr
Karlovac www.tehnopolis.hr
Karlovac www.computer-centar.hr
Karlovac www.web-trgovina.profi-al.hr
Božićno novogodišnja događanja u KarlovcuKamion Djeda MrazaKarlovačko Live 2012. - Toni CetinskiBal vjenčanjaTomislav Bralić i Klapa Intrade, Klapa Furešti i Klapa KampanelKATJA MARKOTIĆ - mezzosopran i PHILIPP RICHARDSEN - glasovirBožićni sajam5. Four river film festivalIzložba Anite ParlovKarlovac dance festival
 
karlovac.com.hr preporuča
Studio keramike Prag - tečaj keramike
 
Online izdanje - i do 80% popusta
Glas Istre Današnje izdanje (i do 80% popusta) Novi List Današnje izdanje (i do 80% popusta) Zadarski List Današnje izdanje (i do 80% popusta)
 
Horoskop - karlovac.com.hr
 
 

Karlovac › Savjeti › FERRATUMOVA NAJVEĆA MEĐUNARODNA ANKETA O PONAŠANJU POTROŠAČA

 

 

 

 

 
 
Karlovac RSS - Powered by: WMD - Web Hosting Karlovac - CMS Karlovac - Izrada web stranica Karlovac - SEO Karlovac - Web trgovina Karlovac - Savjeti